Translate

Svilene trepavice

Konačno možete imati zanosan pogled i trepavice o kojima ste oduvek maštale...

Make up - Moj rad

Neki od mojih radova

Sadrzaj mog metalnog koferceta

Zavirite slobodno ;)

Rad na recnom brodu

Kako sam ja otisla...

Vestacke trepavice

Za ili protiv?

четвртак, 30. јануар 2014.

SIMPO - sinonim za (NE)kvalitet!!!

Nisam planirala da pisem post ovakve vrste, ali niz dogadjaja koji su mi se desavali, zakljucno sa ovim danas naterali su me da se na ovaj nacin bar malo smirim svoje nezadovoljstvo. Zelela sam da ispricam svima sta se meni desilo, a mislim da ce na ovaj nacin mnogi ljudi saznati, mozda se i pronaci u nekim slicnim situacijama.

Naime, 28.10.2013. godine kupila sam garnituru Porto u SIMPO-vom salonu u Novom Sadu. Cena garniture iznosila je (tricavih) 41 425din - na snizenju dok je redovna cena ove garniture iznosila 59 850din (sto je vise i od cak jedno prosecne plate u Srbiji). Resila sam da kupim garnituru jer je najvise odgovarala dimenzijama moje sobe (uklopila se), prostor je bio u potpunosti iskoriscen (kada se razvuce dobije se lezaj oko 170 x 230cm, sto morate priznati da je ipak velika povrsina). Garnitura takodje ima "kutiju" za odlaganje posteljine koja je prostrana i lepo mozete spakovati u nju svu posteljinu koju koristite tih dimenzija (veliku posteljinu). Sve sjajno i bajno, savrseno!
Evo i u "Kuriru" garnitura na snizenju, gde je redovna cena 63 850din.

Slika skinuta sa neta. Ovako izgleda, samo sto je moja umesto belog dela, crna.
 Kada sam odlucila da mi treba garnitura i kada sam krenula u potragu (negde pocetkom oktobra) bila sam spremna da dam i vise novaca, ali da uzmem nesto sto je kvalitetno. Kada sam videla tu garnituru, pa jos u SIMPU, pa jos na snizenju, nisam razmisljala dalje. Znala sam da je to ono sto ja trazim. Jos mi je i tetka rekla "AAaaaa nemoj uopste razmisljati, mi imamo njihovu garnituru vec 100 godina i odlicnog je kvaliteta!!!". Jedino je boja bila problem. Ono sto su oni tada imali na raspolaganju bila je garnitura u kombinaciji bela eko koza i bordo stof... To nikako nije bilo ono sto sam ja trazila. Ta garnitura je bila u BG, a ljubazna prodavacica mi je objasnila da mogu da odem i u NS da tamo porucim i da ce mi oni besplatno dostaviti, jer ako je kupim u BG onda se moram pobrinuti sama za prevoz. Kako ja nisam htela te boje, otisla sam u NS i rekla gospodji koja tamo radi da ako budu dobijali nesto novo da me zove da cu doci da uzmem. Pred kraj meseca (kada se akcija/snizenje vec zavrsavala), pozvala sam da proverim da li su dobili nesto novo. Odlicno, crno - siva, nije lose, uklopice se u sobu. 
Rekli su mi da je isporuka za nedelju dana. Od tog momenta krece "igranka" za mene.

Sedmi dan uvece sam nazvala da proverim sta je sa isporukom, jer je vec trebalo da stigne, a niko mi nista ne javlja. Ljubazni prodavac je rekao da ce je doneti sutra (ako bude mesta u kamionu) izmedju 10h i 14h. 14:05 ja nazovem da vidim sta je sa tim jer mi se opet niko ne javlja bar da kaze da ce kasniti. Opet isti ljubazni prodavac me zamoli za malo strpljenja jer su se zadrzali u Veterniku na nekoj montazi. Stigli su oko 15h i proverili kuda treba da unesu garnituru. Covek je pogledao uz stepenice (moja soba je na spratu) i rekao "Ako ovo ne moze ovde da prodje mi je ostavljamo tu gde je!" (na sred dvorista). Ja ga pogledam onako u soku, jer je bio prilicno otresit i kazem "Molim?!". Kaze on meni "To sto ste culi!"... Tog momenta mi se digla kosa na glavi. Naravno ostavili su garnituru na sred dvorista i otisli (znaci kod mene su se zadrzali citavih 15min). 
Nazvala sam salon u Novom Sadu i pitala sefa o cemu se radi i objasnila da takva firma mora da "obuci" radnike za neku osnovnu komunikaciju sa musterijama. Jasno je da nekome ko vozi kamion i raznosi namestaj ne treba diploma fakulteta da bi to radio, ali neku osnovnu kulturu ophodjenja bi bilo pozeljno da ima. Sef mi se kulturno izvinio i objasnio da oni nisu duzni da nose namestaj ukoliko za to nema uslova. Zahvalila sam mu se. Garnituru smo uneli preko terase.

To je bio neki cetvrtak cini mi se. Daska od garniture koja drzi sine (za izvlacenje duseka) se odvalila u subotu. Naravno otisla sam da reklamiram. 
Moram da kazem da su ljudi koji rade u NS izuzetno ljubazni i da su mi izasli u susret svaki put. Objasnili su mi proceduru koja je podrazumevala cekanje do daljnjeg (jer oni dolaze iz Vranja dva puta mesecno). Dobro. Proslo je i to vreme cekanja, dosli su majstori, popravili to sto je otpalo, usrafili, ulepili i otisli.
Nije proslo nedelju dana, daska koja drzi taj dusek koji se izvlaci (lesonit ploca) je upala. E tada sam vec poludela. Sa racunima sam otisla u Simpo i rekla da ne zelim da mi popravljaju nego da dodju i odnesu garnituru i da zelim da mi vrate novac.

Naravno sve moze, ali opet procedura koja je ovog puta podrazumevala da majstori izadju na teren i kada dodju da ja insistiram da mi vrate novac, oni naprave zapisnik i to se dalje prosledjuje. Cekala sam skoro mesec dana.
Danas su me nazvali i rekli "Mi smo tu u NS, dosli bi za pola sata." Rekla sma da nisam kod kuce i da mogu doci tek za dva sata. Rekli su ok. Posle dva sata kad sam stigla kuci, tata mi je rekao da su vec bili, popravili i otisli, na sta sam ja kao izbezumljena pocela da divljam po kuci. Od besa sam pocela da placem. 
Pre svega kakav je to nacin da ulaze u moju sobu i popravljaju bez mog prisustva, ako smo se dogovorili da cu ja vec biti tu. Druga stvar, kako moze da im potpise reklamaciju neko ko veze nema sa garniturom. JA sam garnituru birala, platila i reklamirala, JA treba i da je potpisem.
Nazvala sam ih i zamolila da se vrate i da napravimo zapisnik da sam nezadovoljna kvalitetom i da zelim novac nazad, na sta oni naravno nisu pristali. Nazvala sam poslovnicu u Novom Sadu gde je ljubazna zena dala sve od sebe da me smiri i rekla mi da dodjem sutra da resimo problem.
Sestra je uzela telefon i nazvala majstore iz servisa. Zao mi je sto taj razgovor nisam snimila. Radnici su bili toliko neljubazni, drski, bezobrazni i prosti cak su nas i vredjali.

Jos sam cula da nisam jedina koja je imala lose iskustvo sa nadaleko cuvenim SIMPO-m. Ocigledano ne znaju da ne mogu dugo ziveti od stare slave. U SIMPU danas placate samo IME, a kvalitet mozete naci mnogo bolji kod bilo kog drugog proizvodjaca. Za te pare koje sam ja dala, trebala je potrajati bar godinu, dve. Kazem BAR!

Radila sam u inostranstvu, prosla obuku za "Complaint Handling", nakon cega smo se morali pridrzavati toga jer svako ko je odstupio dobio je u najmanju ruku opomenu, neretko i otkaz.
Kod nas u Srbiji ocigledno to ne postoji i zaposleni mogu kako hoce sa kupcima. 

Sto se mene tice, posle ovako loseg iskustva, sigurno necu vise ni uci u taj salon.
Nadam se da je bar nekome ovaj tekst bio od koristi. Ako je neko imao slicno iskustvo drago ce mi biti da sazna da nije jedini.


**************************


Azuriram informaciju... Danas 02.04. 2014. odneli su garnituru (koja je opet pukla) i vratili mi novac...















Hvala sto citas  :)