Translate

недеља, 22. децембар 2013.

Dokone zene palacaju jezikom

Inspirisana vecerasnjim saznanjem, podelicu sa vama svoju emociju.

Cesto dodjem u situaciju da pomislim "Blago meni, sve mi dodje na tacni". Kad malo bolje razlislim, vise bih volela da nije tako. Ustvari nekada je mnogo lepse ziveti u neznanju.

Milion puta sam rekla da su zene pakao i ostacu dosledna i ovaj put. Zena k'o zena, dobro uvek ima izuzetaka, ali DOKONA ZENA, e to je vec problem. Takvih se trebla kloniti. 

Od svih mogucih foruma, naleteh na jedan gde se spominje moje ime. Drago mi je da sam nekom zapala za oko. Nisam ni znala da se o meni pise. A nesto sto me jos vise obradovalo, je saznanje da devojke pisu o tome kako slike koje ja kacim nisu moj rad nego slike skinute sa neta sto znaci da moj rad drugima zaista izgleda profi :)  Ponosim se.

Iako sam do sada profesionalno ostavljala linkove fotografa i modela sa kojima sam uspesno saradjivala do sada, kao i link moje stranice, za one nepismene nece mi biti tesko da ponovim to ovde.

 - Boris Kocis (Fotograf)
 - Dajana Nosal (Model)
 - V&P Photo Studio (Fotograf)
 - Bojana Raonic (Model)
 - Ksenija Savic (Model)
 - Milenko Djilas (Fotograf)
 - Milica Ivancevic (Model)
 - Boka (Model)

Onim neupucenim pratiocima mog bloga u ovom postu cu razjasniti sve njihove nedoumice.

Kada pisem post o nekom proizvodu, smatram da je fotografisanje istog gubljenje vremena, ako vec ta slika postoji na netu. Ako skinem sliku sa neta, to skracuje moje vreme provedeno pored kompa i produzava slobodno vreme za neke produktivne aktivnosti. 

Nacin na koji pisem je moj nacin, pa ko voli nek' izvoli. Ako vam se ne svidja, nemojte citati. Prosto k'o pasulj. 

Sto se tice slika devojaka koje sam sminkala do sada, pored svake lepo i uredno stoji potpisan fotograf i model (link ka njihovoj stranici), kao i link ka mojoj stranici gde se mogu videti svi moji radovi, cak i slike na kojima se vidi gde ja sminkm modele.
Ne znam gde su se devojke zabunile pa nisu videle ...   :)

Na mom blogu je omoguceno komentarisanje i nije neophodno moje odobrenje. Ni tu ne znam gde je doslo do zabune (bar se niko do sada nije zalio, a meni su stizali komentari).

Pozivam sve DOKONE ZENE da komentarisu o meni jer na taj nacin dobijam najbolju besplatnu reklamu i evo da im se unapred zahvallim sto odvajaju svoje dragoceno vreme za mene.

Eto.


Srdacan pozdrav svim dokonim zenama,
Profesionalni sminker Milica Ubovic

3 коментара:

  1. Gde je ovde link do fejzbuka? G-d-e j-e? ;)
    jooj, umreh od smeha :D
    (uglavnom izbegavam forume, jer tamo retko kad šta pametno i pozitivno može da se pročita - ovo ti se odnosi na sve teme - i šminku i putovanje i zdravlje)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :D Ej, znas kako ja sve iskopam, prosto nekada sama sebe iznenadim :D A sto se foruma tice, ja nemam vremena za to :) Danas imam tri sminkanja, sutra cetiri. Nadam se da cu ugrabiti uskoro neku pauzicu da napisem neki post :)

      Избриши