Translate

четвртак, 30. јануар 2014.

SIMPO - sinonim za (NE)kvalitet!!!

Nisam planirala da pisem post ovakve vrste, ali niz dogadjaja koji su mi se desavali, zakljucno sa ovim danas naterali su me da se na ovaj nacin bar malo smirim svoje nezadovoljstvo. Zelela sam da ispricam svima sta se meni desilo, a mislim da ce na ovaj nacin mnogi ljudi saznati, mozda se i pronaci u nekim slicnim situacijama.

Naime, 28.10.2013. godine kupila sam garnituru Porto u SIMPO-vom salonu u Novom Sadu. Cena garniture iznosila je (tricavih) 41 425din - na snizenju dok je redovna cena ove garniture iznosila 59 850din (sto je vise i od cak jedno prosecne plate u Srbiji). Resila sam da kupim garnituru jer je najvise odgovarala dimenzijama moje sobe (uklopila se), prostor je bio u potpunosti iskoriscen (kada se razvuce dobije se lezaj oko 170 x 230cm, sto morate priznati da je ipak velika povrsina). Garnitura takodje ima "kutiju" za odlaganje posteljine koja je prostrana i lepo mozete spakovati u nju svu posteljinu koju koristite tih dimenzija (veliku posteljinu). Sve sjajno i bajno, savrseno!
Evo i u "Kuriru" garnitura na snizenju, gde je redovna cena 63 850din.

Slika skinuta sa neta. Ovako izgleda, samo sto je moja umesto belog dela, crna.
 Kada sam odlucila da mi treba garnitura i kada sam krenula u potragu (negde pocetkom oktobra) bila sam spremna da dam i vise novaca, ali da uzmem nesto sto je kvalitetno. Kada sam videla tu garnituru, pa jos u SIMPU, pa jos na snizenju, nisam razmisljala dalje. Znala sam da je to ono sto ja trazim. Jos mi je i tetka rekla "AAaaaa nemoj uopste razmisljati, mi imamo njihovu garnituru vec 100 godina i odlicnog je kvaliteta!!!". Jedino je boja bila problem. Ono sto su oni tada imali na raspolaganju bila je garnitura u kombinaciji bela eko koza i bordo stof... To nikako nije bilo ono sto sam ja trazila. Ta garnitura je bila u BG, a ljubazna prodavacica mi je objasnila da mogu da odem i u NS da tamo porucim i da ce mi oni besplatno dostaviti, jer ako je kupim u BG onda se moram pobrinuti sama za prevoz. Kako ja nisam htela te boje, otisla sam u NS i rekla gospodji koja tamo radi da ako budu dobijali nesto novo da me zove da cu doci da uzmem. Pred kraj meseca (kada se akcija/snizenje vec zavrsavala), pozvala sam da proverim da li su dobili nesto novo. Odlicno, crno - siva, nije lose, uklopice se u sobu. 
Rekli su mi da je isporuka za nedelju dana. Od tog momenta krece "igranka" za mene.

Sedmi dan uvece sam nazvala da proverim sta je sa isporukom, jer je vec trebalo da stigne, a niko mi nista ne javlja. Ljubazni prodavac je rekao da ce je doneti sutra (ako bude mesta u kamionu) izmedju 10h i 14h. 14:05 ja nazovem da vidim sta je sa tim jer mi se opet niko ne javlja bar da kaze da ce kasniti. Opet isti ljubazni prodavac me zamoli za malo strpljenja jer su se zadrzali u Veterniku na nekoj montazi. Stigli su oko 15h i proverili kuda treba da unesu garnituru. Covek je pogledao uz stepenice (moja soba je na spratu) i rekao "Ako ovo ne moze ovde da prodje mi je ostavljamo tu gde je!" (na sred dvorista). Ja ga pogledam onako u soku, jer je bio prilicno otresit i kazem "Molim?!". Kaze on meni "To sto ste culi!"... Tog momenta mi se digla kosa na glavi. Naravno ostavili su garnituru na sred dvorista i otisli (znaci kod mene su se zadrzali citavih 15min). 
Nazvala sam salon u Novom Sadu i pitala sefa o cemu se radi i objasnila da takva firma mora da "obuci" radnike za neku osnovnu komunikaciju sa musterijama. Jasno je da nekome ko vozi kamion i raznosi namestaj ne treba diploma fakulteta da bi to radio, ali neku osnovnu kulturu ophodjenja bi bilo pozeljno da ima. Sef mi se kulturno izvinio i objasnio da oni nisu duzni da nose namestaj ukoliko za to nema uslova. Zahvalila sam mu se. Garnituru smo uneli preko terase.

To je bio neki cetvrtak cini mi se. Daska od garniture koja drzi sine (za izvlacenje duseka) se odvalila u subotu. Naravno otisla sam da reklamiram. 
Moram da kazem da su ljudi koji rade u NS izuzetno ljubazni i da su mi izasli u susret svaki put. Objasnili su mi proceduru koja je podrazumevala cekanje do daljnjeg (jer oni dolaze iz Vranja dva puta mesecno). Dobro. Proslo je i to vreme cekanja, dosli su majstori, popravili to sto je otpalo, usrafili, ulepili i otisli.
Nije proslo nedelju dana, daska koja drzi taj dusek koji se izvlaci (lesonit ploca) je upala. E tada sam vec poludela. Sa racunima sam otisla u Simpo i rekla da ne zelim da mi popravljaju nego da dodju i odnesu garnituru i da zelim da mi vrate novac.

Naravno sve moze, ali opet procedura koja je ovog puta podrazumevala da majstori izadju na teren i kada dodju da ja insistiram da mi vrate novac, oni naprave zapisnik i to se dalje prosledjuje. Cekala sam skoro mesec dana.
Danas su me nazvali i rekli "Mi smo tu u NS, dosli bi za pola sata." Rekla sma da nisam kod kuce i da mogu doci tek za dva sata. Rekli su ok. Posle dva sata kad sam stigla kuci, tata mi je rekao da su vec bili, popravili i otisli, na sta sam ja kao izbezumljena pocela da divljam po kuci. Od besa sam pocela da placem. 
Pre svega kakav je to nacin da ulaze u moju sobu i popravljaju bez mog prisustva, ako smo se dogovorili da cu ja vec biti tu. Druga stvar, kako moze da im potpise reklamaciju neko ko veze nema sa garniturom. JA sam garnituru birala, platila i reklamirala, JA treba i da je potpisem.
Nazvala sam ih i zamolila da se vrate i da napravimo zapisnik da sam nezadovoljna kvalitetom i da zelim novac nazad, na sta oni naravno nisu pristali. Nazvala sam poslovnicu u Novom Sadu gde je ljubazna zena dala sve od sebe da me smiri i rekla mi da dodjem sutra da resimo problem.
Sestra je uzela telefon i nazvala majstore iz servisa. Zao mi je sto taj razgovor nisam snimila. Radnici su bili toliko neljubazni, drski, bezobrazni i prosti cak su nas i vredjali.

Jos sam cula da nisam jedina koja je imala lose iskustvo sa nadaleko cuvenim SIMPO-m. Ocigledano ne znaju da ne mogu dugo ziveti od stare slave. U SIMPU danas placate samo IME, a kvalitet mozete naci mnogo bolji kod bilo kog drugog proizvodjaca. Za te pare koje sam ja dala, trebala je potrajati bar godinu, dve. Kazem BAR!

Radila sam u inostranstvu, prosla obuku za "Complaint Handling", nakon cega smo se morali pridrzavati toga jer svako ko je odstupio dobio je u najmanju ruku opomenu, neretko i otkaz.
Kod nas u Srbiji ocigledno to ne postoji i zaposleni mogu kako hoce sa kupcima. 

Sto se mene tice, posle ovako loseg iskustva, sigurno necu vise ni uci u taj salon.
Nadam se da je bar nekome ovaj tekst bio od koristi. Ako je neko imao slicno iskustvo drago ce mi biti da sazna da nije jedini.


**************************


Azuriram informaciju... Danas 02.04. 2014. odneli su garnituru (koja je opet pukla) i vratili mi novac...















Hvala sto citas  :)

10 коментара:

  1. Odavno oni nisu ono što su nekad bili... Sad su zaista i preskupi... Mi smo neke 2010 kupili bračni krevet i komodu, a 2012 i trokrilne ormare iz iste "kolekcije". Sećam se da sam ispi*dela dok smo čekali besplatnu isporuku jer je nama odgovaralo samo vikendom, a onda JEDNA EKIPA RADI ISPORUKU A POSLE ČEKAMO MONTAŽERE DA TO SKLOPE. Aj ovi mučenici što donesu, al montažeri... Prva ekipa je bio divan dvojac - došli cirke, ovom jednom je žena rodila peto dete to jutro, nisu otišli dok nisu popili koju i ogrebali se za koji dinar (al dobro su montirali krevet). A za ove ormarčine je došao samo jedan, sitniji od mene. Lepo je to sklopio i dozvolili smo na kraju da se ogrebe samo za pivo...
    Da, inače živimo na 9om spratu a lift ide do 8og. Ove stranice od ormara nisu nikako mogle u lift, al bogumi uneše ih gde su trebali :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :D ahahha e da se malo i nasmejem danas na svu moju muku :D Pa zlo je sto ljudi u Srbiji vide i ne reaguju, i sve to tako prodje, stisa se i nikom nista... Ako sam bar jednu osobu odgovorila od kupovine ovim mojim postom moja misija je uspela :D Ne pravim im ja losu reklamu, sami sebi prave... I meni kad su dosli prvi put da poprave ja sam bila u fazonu, MOLIM VAS AKO TREBA I ARMATURU DA STAVITE NEKU SAMO DA SE NE RASPADNE, JA NE BIH DA VRACAM JER MI SE STVARNO UKLOPILA... ali slaba vajda, kad je nesto loseg kvaliteta... Drzi vodu dok majstori odu... Bogami kod vas je isporuka bila bas MISIJA :D Onda je moja terasa mala maca, a vidis ipak mi na dvoristu ostavili...

      Избриши
  2. Svuda ti je isti fušeraj. Isto bi prošla i da si kupila u bilo kom drugom salonu. Sve je to mala privreda i od starog imena i kvaliteta je ostalo samo ime.
    Ne znam da li bi vredelo da se obratiš nadaleko čuvenoj Nacionalnoj organizaciji za zaštitu potrošača, čije ime se provlači ovih dana po svim novinama.
    P.S. što ne koristiš naša slova kad pišeš postove? Ipak si ti na putu da postaneš ozbiljni bloger ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sto se fuseraja tice, nadala sam se da je ostalo bar nesto od nekadasnjeg kvaliteta, ali sam shvatila da u Srbiji, za kvalitet moras izdvojiti abnormalne sume novca i to ne da odes u prodavnicu i kupis, nego da das nekom proverenom i pouzdanom majstoru nacrt da ti lepo napravi (pre toga obavezno potpisati ugovor na koji se majstor obavezuje da ukoliko si nezadovoljan kvalitetom, vraca novac) :D Eee Srbijo...
      Ove organizacije dolaze tek posle, kad sam proizvodjacem ne mozes da izadjes na kraj i kada ne ispostuju svoj deo dogovora. Oni su po zakonu duzni da vrate novac ukoliko je kupac nezadovoljan kvalitetom proizvoda. Za sada jos saradjuju. Kako-tako, ali saradjuju... :)
      A sto se naseg pisma tice, nisam razmisljala o tome. Ja ozbiljan bloger?!!! :DDD Ozbiljnost i ja?!!! :DDDD Hvala na savetu, verovatno cu te poslusati pa cu nastaviti da pisem "nasim" slovima, a za ove prepravke vec objavljenih postova, kada budem imala vise vremena (verovatno dok budem cekala novac od grniture :D )

      Избриши
  3. Одговори
    1. Ja sam samo napisala svoje iskustvo :) Mozda je neko imao i neko dobro iskustvo...

      Избриши
  4. Slično iskustvo imam i ja,krevet koji sam naručila (jedan od najskupljih u njihovoj ponudu) su mi sašili od materijala okrenutog na naličje. Osim laganja i obećanja kojim su me zavlačili mesecima nisam dobila ništa, dok ih nisam prijavila tržišnoj inspekciji. U roku od nedelju dana sam dobila novi, ispravni krevet. Na žalost to je jedino rešenje sa takvom gamadi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam toliko bila besna da mi ne treba nista od njih i necu novi nego sam trazila novac. Sad jos uvek cekam, videcemo sta ce biti. Inace moj tata je muzicar i ceo zivot svira harmoniku, ali da vidis kako je njima napravio krevet za spavacu sobu, ne bi verovala :D Rekla sam tati da ce mi on napraviti garnituru kad mi odnesu ovu i vrate novac nazad. Bice kvalitetnija. :)

      Избриши
  5. Pročitala sam ovaj komentar i zaista me je prepao jer sam naručila garnituru. Međutim ja imam drugačije iskustvo. Naručila sam kontesu kožnu ugaonu. Stigla je za 15 dana iako je rok 60. Dovukli su je bez pogovora na 4 sprat jer sam u radnji naglasila da je 4 sprat. Zadivljena sam njom. Kvalitet je ekstra mnogo skuplje sam pre toga gledala preko fejsa i odlazila da vidim u radnje dno dna su, nemaju ni dusek a za eko kozu privatnici su mi trazili 90.000. Tako da ja ne smatram da su loši i nadam se da će potrajati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da su iskustva razlicita, ali ja sam morala podeliti svoje lose iskustvo. JA sam i isla u simpo jer znam da su vazili za kvalitet i nisam htela da rizikujem sa nekim privatnicima, ali eto ispostavilo se da sam lose prosla.

      Избриши