Translate

среда, 11. фебруар 2015.

Balea - Vanila ispodtušna tuširalica

Balea DuschBodymilch Vanille - Limited Edition 400ml



Oduševljena ovim proizvodom reših da podelim sa vama moje iskustvo! Pravi zimski proizvod koji će vam skratiti vreme i muke.

Ja sam osoba koja je zimogrožljiva i zimi se tuširam vrelom vodom kako bih (kako ja to kažem) ugrejala kosti i onako crvena kao rak mislite da imam vremena da se mackam kojekakvim losionima i čekam da mi upije koža?!
Od te vrele vode koža mi se jadna osuši pa nije retka situacija da me peče kad se sagnem da zavežem pertle. Svrbi, peče, golica koliko je suva. 

Ove zime to nije bio slučaj. 
Početkom ove godine dobila sam Balea paketić od divnih saradnica sa portala Lepotica.Rs u kojem se našao ovaj proizvod. U kombinaciji sa gelom za tuširanje, celu zimu nisam namazala ništa drugo na sebe, a ni jednog momenta nisam osetila ono golicanje i zatezanje. Iskreno nisam znala da moja koža može da bude tako mekana.



(moj)Način upotrebe:

Do sada nisam koristila ništa slično pa mi je bilo interesantno i neobično da se mackam mlekom za telo u kadi i na mokru kožu, pa još i da isperem to isto mleko za telo. Takodje mi se svidela ideja da je koža hidrirana bez čekanja da koža upije mleko, losion ili ulje.

Nikada vam nisam pisala o mojoj rutini tuširanja, pa evo ukratko kako to izgleda uključujući i novu tuširalicu:
 - prvo se pokvasim vrućom vodom
 - pustim da voda curi preko mene kako bih se sto brže ugrejala
 - kad je koža dovoljno crvena na red dolazi gel za tuširanje (ovo zvuči kao neki recept za kolač)
 - namažem se gelom i odmah zatim isperem
 - na red dolaze ključne tačke za koje ne koristim gel za tuširanje (verujem samo u sapun i trudim se da ne narušim pH vrednost)
 - sledi ispiranje
 - posle toga ovu tuširalicu nanesem na celo telo (izuzev ključnih tačaka)
 - ostavim da stoji dok ne operem zube
 - kad operem zube detljno isperem celo telo i izlazim iz kade


Mleko je prilično gusto. Vodim računa da mi ne ispadne u kadu jer bi se neko posle mog tuširanja mogao okliznuti, ne daj Bože slomiti nešto.




Žao mi je sto je Limited Edition jer mi sve u vezi sa ovim proizvodom odgovara i cena (oko 400din, malo manje) i 400ml i blag miris koji prija prilikom tuširanja (ali se ne zadržava posle na koži) i način na koji se koristi i efekat koji ostavlja za sobom!

Jedino što treba još da testiram je njegova efikasnost u kombinaciji sa drugim gelom za tuširanje.

Moja ocena za ovaj proizvod je 5/5.

Ovo je proizvod koji bih svakako preporučila devojkama koje imaju situaciju sličnu mojoj. 



Da li ste ga koristile i kakvo je vaše iskustvo?




Hvala što čitaš  :)

12 коментара:

  1. Čitam i ne verujem kao da si opisala mene pod tušem osim pranja zuba ,isto pržim kožu vrelom vodom iako znam da to nikako ne valja ja to prosto moram tako. Što se Baleice tiče petica i od mene .

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sestra me stalno kritikuje, ali sta da radim, bolje da mi se koza osusi preko zime nego da sam vecito bolesna i da pijem lekove ;) Preko leta je druga prica, taman se malo oporavi ;)

      Избриши
  2. Smijala sam se kada si spomenula pranje zuba, jer ih i ja perem dok se tuširam :Đ isprobala sam ovo, ali samo drugu verziju Baleinu i jednu Niveinu :) i iako mi odgovaraju i super su, ja molim da se mažem losionima i teško mi pada da preskočim mackanje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto stvar navike :) Ma daaaaa, to mi je uzitak, kad operem zube van kade imam osecaj kao da je na brzaka :D Ja volim ulja, ali leti, zimi me mrzi da cekam da upije, samo zurim da se obucem sto pre :)

      Избриши
  3. Ja bih rekla da je ovo ipak ispodtušna mazalica ;)))
    Ja se i dalje kunem u Eucerin ulje za tuširanje, koje obavlja sve umesto gela i in shower-a :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da moze i tako :) A to cuveno ulje nisam probala, ali ako je dobro kao i TF maskara onda cim potrosim ovo sto imam pravac radnja da kupim to Eucerin :)

      Избриши
    2. Ja koristim samo najbolje ahahaha ;)
      Inače i ja volim da se šurim i stučem ceo bojler ;)

      Избриши
    3. Ahahaha :D Pa zato i imas bjuticaj!!!
      A kod nas protocni! Cesto razmisljam kako ljudi oduce kad da izadju iz kade! :D

      Избриши
  4. Mnogo mi se sviđa naziv proizvoda :D :D
    Opis tuširanja zvuči kao opis moga tuširanja, zdravo nije, ali je leeepooo :) Proizvod bi vredelo probati, priznajem da se uopšte ne mažem ovi dana, mnogo hladno, ne mogu i gotovo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam znala kako drugacije da napisem, a ispalo dobro na kraju :D
      I meni ista situacija, a li ovako pod vodom sve je nekako lakse :) Skontala sam sad u poslednje vreme nisam se tusirala sa ovim, samo sa gelom za tusiranje i sad mi se peruta koza od kolena do skocnog zgloba koliko je suva... O.o Sad cu nastaviti sa ovim, a ja tako kad mi se nesto svidi, zao mi da trosim :D

      Избриши
  5. Nisam isprobala, sviđa mi se ideja takvih proizvoda, mada za moju suhu kožu dugoročno nažalost nisu dovoljni

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daaa, na zalost, cim prestanes sa koriscenjem ok je narednih par dana, ali posle malo duze pauze, vrati se na staro... Bas napisah gore u komentaru da mi se isperutala koza.... :( Nije trajno resenje, ali je super za prezimljavanje ;)

      Избриши